Superr Girll


♥ ♥
Thursday 26 January 2012 | 08:32 | 0 Words
hi, selamat malam dan assalammualaikum :]
hari demi hari,
awak selalu bersama dengan saya.
hari demi hari,
awak sentiasa berada disisi saya.
hari demi hari,
perasaan sayang tak penah hilang.
hari demi hari,
saya sayang dekat awak :']
awak, saya nak bagitahu, suatu hari nanti saya mesti pergi dalam hidup awak.
mesti pergi jugak.
awak tak bole nak halang saya.
sebub semua tuh ketentuan Allah. saya kena terima.
saya tak bole nak tolak.
awak, kalau kita takda jodoh,
saya nak awak cari perempuan lebih baik dari saya.
saya nak awak cari perempuan yang betol-2 pandai jaga awak. macam saya :D
saya taknak ada orang lukakan hati awak.
saya taknak ada orang buat awak menangis.
sebub, saya sayangkan awak sangat-2.
dah takda sapa dalam hati saya awak.
awak sorang jea.
bila saya dah takda saya nak awak selalu ingat saya dan selalu merindui saya.
saya nak rasa sayang awak dekat saya jangan sesekali hilang.
even, rasa sayang tuh hilang tiba-2, takpa..
saya tak bole buat apa. saya akan tersenyum :']
awak gembira, saya pun ikot gembira.
awak sedih, saya pun ikot sedih.
tapi, perasaan sedih tuh takkan ada eh sayang. 
kita kene sentiasa gembira. :]
walau apa-2 keadaan. :]
hm, saya sayang awak !
*FYDA GULLAM KHAN

-Past- | -New-