Superr Girll


Hari hari nak nanges :[
Sunday, 1 January 2012 | 23:38 | 0 Words
Assalammualaikum :']
dah lame tak update kan? hee, rindu pulakk.
takde mase nak unline :/
hm, tittle kat tuh mcm sedih je kan, memang sedih pon.
ok, tak tahu lhaa sejak kebelakangan nie rasa asyik nak nanges jeh. :/
sepatutnye taun baru nie kene happy. sebub nak naik skola ape semua.
tpi, fyda tak :/. sejak akhir-2 niyh rasa nak nangis that all lha.
fyda tak tahu kenapa. walaupon kojek selalu berada disisi fyda.
serius happy tuh takda. :/
nampak jeh depan-2 ketawa ape semua, tapi dalam hati siape tahu kan. cuma Tuhan je yang tahu.
hm, arini dugaan datang lagi. dugaan paling berat, berat sngat. fyda tak bole nak terima. n tak bole nak buat apa.
hanya air mata niyh jeh mampu mengalir :'[
rasa tak bole nak bergembira, setiap kali nak bergembira mesti berakhir dengan kesedihan. hm
kenapa semua bala niyh turun kat fyda?
fyda tak paham. lebih baik tak payah ada dekat dunia ni, even banyak dugaan yang menimpa.
fyda rela Tuhan cabut nyawa fyda. sebub fyda dah tak tahan duduk dekat dunia niyh.
semua salah, bagi dekat fyda.
semua perkataan yang menyakitkan hati, semua bagi kat fyda. ape nie ? 
fyda hanya mampu redha dan menerima dengan hati yang terbuka.
hanyan Tuhan je yang tahu betapa sedih nye fyda :'[
kbye.


-Past- | -New-