Superr Girll


malam ♥
Monday, 30 January 2012 | 06:07 | 0 Words
hi, selamat malam. hehe
awak awak, kite baru balik date dengan hubby kite.
hee, seronok nye.
kite pergi date dekat tasik. hoho
kat sana ramai couple yang date at situ.
sweet-sweet gitu. *eceh
eh eh, tadi kan kat tasik kite makan burger, kongsi dengan kojek. hihik
pastu, dah kenyang apa semua, kite g main buai. hoho
*macam budak-2 kan? semamangnye pun. ngee :D
then, datang lha seorang budak kecil yang bernama AIMAN.
hee, comel budak nye tau. kite suka giler.
dye main buai sama-sama dengan kite.
dye main jongkang-jongket dengan kita.
kite teman dye main gelongsor. heee
hoho, best sangat layan aiman tuh tau.
lepas dahh habis main.
aiman, ebu dye panggil soh balik :[
alooo, dapat main dengan dye sekejap jehh. tak syok tau.
apepon, kite harap kite dapat jumpa aiman kecil yang comel tuh lagi. hihi
hm, lepas aiman dah pergi,
kojek pulak layan kite.
dye main buai sama-2 dengan kite.
heee, sweet gitu. hho *gedikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkknyeeee harharhar
lpas dah main buai,
kite dengan kojek terus balik. heee
THE END. ilapchu muahmuah :*

-Past- | -New-