Superr Girll


akhirnye yeahhh :D
Tuesday, 14 February 2012 | 07:00 | 2 Words

Hi, assalammualaikum.
hehe, akhirnye akhirnye berjaya. gahgah
aku dah pas sikit-2 drive kereta nie. hihi
syukur syukur kehadrat illahi. hamboi hamboi
haha, suka plakk kan.
yela mana tak suka, budak bawah umur mcm aku nie dah pandai bawak kereta kan? haha
*bangge nye kau fyda. haha
bukan nak belagak ape, cuma rasa happy sikit.
mcm tak percaya jugak yang aku nie dah pandai sikit-2 drive kereta nie. harhar
tadi, masa balik dari makan, aku bawak.
harhar, ada lha sikit menggelabah sebab tak bawak sangat kereta kan.
pastu, kojek plakk membebel tuh nie tuh nie.
haaa, memang aku tak bole nak fokus lha.
nanti bawak makan jalan orang. haha.
*nampak tak, mcm tak pas lagi. hihi
pastu kan pastu kan, yang paling aku happy,
aku dah pandai sikit-2 bila drive lalu kat roundbourd uh. hoho
pusing pusing tau. *tapi ada rasa takot sikit ngeeeeeeeeeeeee
kbye. harhar   * cerita tergantung :p




-Past- | -New-