Superr Girll


damn baby !
Saturday, 11 February 2012 | 05:41 | 0 Words

Hey, dan assalammualaikum.
haa, bukak-2 je dah ade gambar FUCK kan?
harhar, jangan salah paham yee.
perkataan fuck nie dituju kepada :
makcik-makcik, pakcik-pakcik dan sekumpulan dengannye,
yang sebok dok jaga tepi kain orang.
dok cita mcm-2 pasal hal aku.
haa, aku memang takbole terima orang ckp pasal aku bukan-2.
memang aku naik angin satu bdan.
pastu, orang tuh bagy tahu hal tuh kat ibu aku.
memang mcm cikai lhaa.
herrr, kenapa orang sekarang nie sebok dok jaga tepi kain orang haa?
aku tak paham lha, ape yang dyeorang nak haa?
cukup jaga tepi kain sendiri sudah lhaa.
haihhh. skarang tengok.
kau sebok-2 jaga tepi kain aku,
anak kau sendiri terkena kan?
padan lhaa kau! pastu kau nak ckp aku nie yang ajar anak kau.
haha, paling best ahhhh.
kau ckp aku yang ajak anak kau buat semua nie.
kau tak tahu anak kau yang nak sangat keluar.
hmm, skg nie ibu aku ckp dah bnyk cite sal aku.
ish, memang puaka ahh sape dok cite mcm-2 tentang diri aku,
aku dapat tahu sapa yang cerita.
memang kene ahhh sial.
kbye

-Past- | -New-