Superr Girll


1 year 1 month
Monday 11 June 2012 | 07:03 | 0 Words
hye :)
tup tap tup tap! kringgggggg haha
k 17 nie masok genap 1 tahun 1 bulan aku dengan kojek.
hee, happy sangat. wee
awesome ! banyak cabaran dan dugaan kiteorg tempuh.
tapi still couple. tengok betapa kuat nye cinta kiteorg. *geliii jeeeee HAHA
hmmmmmmmmmmm.
*aku sayang kau tau dady. dalam sangat sayang aku kat kau. kau jea tak tahu. *eh yeke? hehe
aku dah janji taknak tinggal kan kau walau apepon keadaan. aku tak boleh lupe janji uh.
dady aku happy sangat dengan kau, walaupon kekadang kau selalu kacau aku, buat aku mara. tpi dalam hati aku rasa happy. hari nie, aku cabut sekolah demi kau, ikot kepala kau yang gila tuh, hehe. best lepak ngan kau lama-2, rasa nak gelak guling-2 ada, hmm paling best dengki kau arini. kesian kau kene ikot ckp aku. haha. jahat kan aku. *tahu dah hehe. pastu petang nye kite jalan-2, serius aku happy gila hari nie, kau spen time dengan aku lama-2, selalu tak mcm nie, sbb kau keje, ada masa pon malam, tuh pon kalau aku boleh keluar kan. :/ hm tapi takpe, aku dah rasa kau bayar balik untuk harini. hehe.
kdah ==" hehe. ILOVEYOU DADY !



-Past- | -New-